SANTOTO SUMMER SCHOOL 2018

We are looking for professors to come to Bogotá and teach two-week courses in English for the Santoto Summer School 2018.

We will pay airfares, accommodation, visa fees plus a stipend for you to come and teach a course in humanities, basic sciences or entrepreneurship.

Applications open now!

Applications open now!

+ More information

For further information about the Santoto Summer School, including details on how to apply, please see the following presentation.

+ Course syllabi

Please click on the links to download the syllabus for each course to be offered in the 2018 Summer School.

Vector Calculus (Department of Basic Sciences)
Entrepreneurship (Faculty of Industrial Engineering)
Art and Humanism (Department of Humanities)
Economics and Humanism (Department of Humanities)