Multicampus In Colombia

Universidad Santo Tomás is part of a select group of Colombian higher education institutions that have been awarded the High-Quality Institutional Accreditation by the Colombian Ministry of Education, due to the high quality levels of its academic programs and services offered to students, professors and administrative staff.

In the constant search for quality and continuous improvement, the institution has accredited undergraduate programs in all of its campuses nationwide.

For Universidad Santo Tomás, this accreditation means a recognition of the long cultivated experience; successful management; collaborative work; an effort for constant improvement; exceptional personnel; and a determination to serve the country and to become a quality university, with humanist and Christian criteria and a deeply-rooted dedication to serving and transforming society.